handelsbetingelser
Altid god service & fri fragt ved køb over 1000 kr
×

Forside Alle produkter Overdele Kjoler Underdele ENERGETIX smykker Tilbehør

Handelsbetingelser

 

Fashion By Juhl modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Fashion By Juhl bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Fashion By Juhl bestræber sig at sende varer hverdag med ordre indgået inden kl 12:00 - ellers bliver det den næste dag 

Jeg sender til nærmeste PAKKESHOP med DAO 

Reklamation:

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Det Gyldne Hjerte
c/o Fashion By juhl
Valmuevej 22
7850 Stoholm

fashionbyjuhl@gmail.com

HUSK: at ligge seddel i pakke med navn - efternavn og konto nr. 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

REFUSION SKER HVER MANDAG! 

Fortrydelsesret:

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på fashionbyjuhl@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.